Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Hřbitov, nájemní smlouvy
Poplatky za odpady a za psy v r. 2021
Bítovák 1/2021
1
Hřbitov, nájemní smlouvy
2
Hřbitov, nájemní smlouvy
3
Hřbitov, nájemní smlouvy
4
Hřbitov, nájemní smlouvy
5
Hřbitov, nájemní smlouvy
6
Hřbitov, nájemní smlouvy
7
Hřbitov, nájemní smlouvy
8
Hřbitov, nájemní smlouvy
9
Hřbitov, nájemní smlouvy
10
Hřbitov, nájemní smlouvy
11
Hřbitov, nájemní smlouvy
12
Hřbitov, nájemní smlouvy
13
Hřbitov, nájemní smlouvy
14
Hřbitov, nájemní smlouvy
15
Hřbitov, nájemní smlouvy
16
Hřbitov, nájemní smlouvy
17
Hřbitov, nájemní smlouvy
18
Hřbitov, nájemní smlouvy
19
Hřbitov, nájemní smlouvy
20
Hřbitov, nájemní smlouvy
21
Hřbitov, nájemní smlouvy
22
Hřbitov, nájemní smlouvy
23
Hřbitov, nájemní smlouvy
24
Hřbitov, nájemní smlouvy
25
Hřbitov, nájemní smlouvy
Senior Festival 2021
26
Hřbitov, nájemní smlouvy
Senior Festival 2021
27
Hřbitov, nájemní smlouvy
28
Hřbitov, nájemní smlouvy
29
Hřbitov, nájemní smlouvy
30
Kanalizace - evidenční list
Hřbitov, nájemní smlouvy
Informace - pomoc jižní Moravě
1
Hřbitov, nájemní smlouvy
Kalendář akcí v Železnohorském regionu – červenec 2021
2
Hřbitov, nájemní smlouvy
Kalendář akcí v Železnohorském regionu – červenec 2021
3
Hřbitov, nájemní smlouvy
Kalendář akcí v Železnohorském regionu – červenec 2021
4
Hřbitov, nájemní smlouvy
Kalendář akcí v Železnohorském regionu – červenec 2021

Fulltext

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí, středa 7:30 - 12:00 13:00 - 17:00
  2. Telefonické podání+420 469 665 170
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. elektronicky na adresu obec@bitovany.cz , elektronickou podatelnou,
  5. poštou na adresu Obecní úřad Bítovany, Bítovany 19, 538 51 Chrast

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí, středa 7:30 - 12:00 13:00 - 17:00

Telefonické podání: +420 469 665 170
Poštou na adresu Obecní úřad Bítovany, Bítovany 19, 538 51 Chrast
Elektronicky na e-mail: obec@bitovany.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: e73a87r
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Bítovany, Bítovany 19, 538 51 Chrast
  • elektronicky
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Sazebník úhrad za poskytování informací[1].pdf

Formuláře